marți, 3 iulie 2012

Eleva care sustine ca e insarcinata cu Alex Velea: «Stie ca sunt gravida si nu ii pasa»


Cristina, tanara de 18 ani care spune ca e insarcinata cu Alex Velea, sustine ca artistul stie in ce stare e, dar nu ii pasa.


Povestea Cristinei se zguduie din ce in ce mai tare, din moment ce fata nu poate sa aduca nicio dovada ca ar fi insarcinata cu Alex Velea si nici macar familia ei nu o crede.


"Mama nu a mai vrut sa ma primeasca in casa, abia a reusit sa o convinga verisoara mea sa imi dea drumul la usa, pentru ca nu aveam unde sa dorm. Si bunica mi-a spus sa uit ca sunt nepoata ei", a povestit Cristina la Acasa Tv.


"Si lui Alex i-am spus. L-am si sunat, i-am dat si mesaje, i-am scris si pe Facebook, pentru ca nu imi raspundea. Stie ca sunt gravida, dar nu ii pasa."


Familia a renegat-o, Alex ignora toate barfele si fanii acestuia de pe Facebook au initiat un adevarat rayboi impotriva tinerei. "Toata lumea stie ca fata asta are probleme,sunt o multime de barbati au avut probleme din cauza obsesiilor ei", scrie cineva intr-un comentariu.


                                                                                                                           Sursa: Click

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu